Arvojen tarkoituksena on vastata organisaation sidosryhmien suurimpiin kysymyksiin. Arvoista voi saada valtavasti vahvuuksia johtamisen ja asiantuntijatyön tueksi kaikilla sektoreilla. Hyvin kiteytetyt, jalkautetut ja viestityt arvot luovat uudenlaista valtaa.
Kirjan tavoitteena on tarjota uudenlainen näkökulma arvojen hyödyntämiseen johtamis- ja asiantuntijatyössä. Kirja kuvaa mediallistuneen toimiympäristön haasteita ja mahdollisuuksia esimerkkien kautta. Kirja sisältää kiinnostavia haastatteluja ja tarjoaa viitekehyksen arvojen kiteyttämiseen, hyödyntämiseen arjen johtamisessa sekä vinkkejä arvoista viestimiseen siten, että ne vahvistavat luottamusta.
Kirjan ydinsanoma on se, että arvojen tarkoituksena on vastata organisaation sidosryhmien suurimpiin kysymyksiin ja arvoista voi saada valtavasti vahvuuksia johtamisen ja asiantuntijatyön tueksi kaikilla sektoreilla. Hyvin kiteytetyt, jalkautetut ja viestityt arvot luovat uudenlaista valtaa.
Kirja kannustaa lukijaa interaktiivisuuteen. Kirjassa on viisi kohtaa, joissa lukijaa kehotetaan katsomaan aiheeseen liittyvä informatiivinen video. Linkit videoihin tullaan laittamaan lukujärjestykseen arvovalta.fi-sivulle, josta videon katsomisen jälkeen jaetaan ehkä kommentti someen ja palataan lukemaan kirjaa. Näin kirjan tarkoituksena on herättää keskustelua ja synnyttää yhteistä oppimista.
Kauppakamari 2020
KL 69.11
ISBN 9789522466266